Издателство Класика и Стил ООД

Достъпно бизнес познание!

 



  • 11 неизменни закона на Интернет брендинга 11 неизменни закона на Интернет брендинга С характерните им наблюдения и пазарно разбиране, Ал Рийс и Лаура Рийс пренасят своите обширни познания за брендинга в Интернет областта - най-предизвикателният проблем в света на маркетинга днес.
    Ал Рийс и Лаура Рийс Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • 22 неизменни закона на брендинга 22 неизменни закона на брендинга Как да превърнем един продукт или услуга в търговска марка. Маркетингът представлява това, което трябва да направи една фирма за бизнеса. Ал Рийс и Лаура Рийс Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Елизабет I - Главен изпълнителен директор Елизабет I - Главен изпълнителен директор Стратегически уроци от водача, изградил империя. Кой би допуснал, че една английска кралица от XVI век ще осигури полезни уроци за лидерите на XXI век? Тя е задължителна за водачи, които искат да усвоят фантастични знания от човек, успял въпреки че условията са били срещу него. Алън Акселрод Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Ефективното управление Ефективното управление "Ефективното управление" за пореден път демонстрира гения на Дракър, който разчупва конвенционалните възгледи и обръща поглед към нови перспективи за върхови постижения в света на бизнеса. Питър Дракър Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Защо сме различни Защо сме различни Междукултурни различия в семейството, обществото и бизнеса. В епохата на обединена Европа и световна глобализация, при все по - често взаимодействие с чужди култури, това е необходимо четиво за всеки. Михаил Минков Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Иновации и предприемачество Иновации и предприемачество Хиляди са мениджърите, страстни читатели на книгите на Питър Дракър настоящата ще привлече още повече почитатели. Книгата разглежда "какво, кога и защо"; политики и решения. Питър Дракър Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Как би постъпил Макиавели? Как би постъпил Макиавели? Целта оправдава подлостта. Тази книга ще ви хване за раменете и здравата ще ви разтърси. Това е единственият начин да заживеете жалкия си живот по различен начин. Да си дадете сметка за ситуацията и преди да започнете да действате, да си зададете въпроса: "Как би постъпил Макиавели?" Стенли Бинг Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Корпоративен анализ Корпоративен анализ За всеки, който желае да направи неформална преценка за компанията, за която работи или с която търгува, или в която иска да инвестира, "Корпоративен анализ" е безценна настолна книга. Боб Вос Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Котлър за маркетинга Котлър за маркетинга Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. Мъдрите прозрения на Котлър ще ви помогнат да осъвремените уменията си и да се запознаете с новите предизвикателства и възможности, родени от хиперконкуренцията, глобализацията и Интернет. Филип Котлър Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Култури и организации - Софтуер на ума Култури и организации - Софтуер на ума Междукултурното сътрудничество и значението му за оцеляването. Хофстеде рисува трезва картина на един свят, който не познава себе си - не съзнава сериозните различия между групите, които населяват планетата ни и е в пълно неведение относно скритите "програми", които управляват поведението на културите в епохата на главоломно глобално общуване. Хеерт Хофстеде Предлага: Издателство Класика и Стил ООД