Категория

Начало » Книги и полиграфия » Икономическа литература

  • Неизменните 22 закона на маркетинга Неизменните 22 закона на маркетинга В книгата си "Неизменните 22 закона на маркетинга" авторите описват фундаменталните закони на маркетинга. В продължение на двадесет и пет години те изучават какво в маркетинга действа и какво - не. Ал Рийс и Джак Траут Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Новото изкуство на лидера Новото изкуство на лидера Лидерите се създават, а не се раждат такива. Прочетете за силата на лидерството в книгата "Новото изкуство на лидера", за да спечелите увереността и доверието на служителите си. Уилям Коен Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Основи на лидерството Основи на лидерството Идея, вдъхновение, импулс. Този леснодостъпен наръчник е за хора, които имат желание да се усъвършенстват като лидери на екипи, отдели, департаменти, а дори и на цели фирми. Същевременно той ще свърши добра работа и на онези мениджъри, които искат да бъдат истински лидери в своята област. Макс Ландсбърг
    Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Пари и власт Пари и власт История на бизнеса. Проследявайки произхода на търговията, банковото дело, промишлеността и деловите контакти от Изток на Запад, тази вдъхновяваща книга пренася читателя до най - оживените делови центрове в историята на човечеството. Хауърд Мийнс
    Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Патън за лидерството Патън за лидерството Книгата дава на лидерите от всички нива задълбочен поглед върху уникалния лидерски стил на Патън и върху това как той е вдъхновявал хората си за победа при трудни обстоятелства. Алън Акселорд Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Переспективи за развитие на бизнеса Переспективи за развитие на бизнеса Измерване на показателите за състоянието на вашия бизнес.В тази книга се поставят няколко прости въпроса. Защо днес толкова много хора се интересуват живо от оценката на хода на бизнеса? Основната теза на книгата е, че като механизъм за контрол традиционните начини за измерване са наивистични. Анди Нийли Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Практика на мениджмънта Практика на мениджмънта Този станал вече класически труд привлича забележително широко внимание сред читателите, без да жертва научната точност или дълбочината на анализа. "Практика на мениджмънта" е ценен принос към изучаването на ефективността на бизнеса. Питър Ф. Дракър Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Приведете в действие интелигентността си Приведете в действие интелигентността си Учете по - бързо, работете по - умно. Книгата ще революционизира разбирането ни за начина, по който нашият мозък е "хардуерно" кодиран да учи, и практическите стъпки, които можем да предприемем, за да се подготвим да участваме в процеса на учене.
    Бил Лукас Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Притча за водопровода Притча за водопровода Как чрез новата икономика всеки от нас може да създаде поток от неизчерпаем пасивен доход Предлага: Издателство ВИА
  • Първична сила на мотивацията Първична сила на мотивацията Вдъхновете себе си и другите. Едно наистина мотивиращо четиво!
    Научете се как да използвате модела на "ПРОСТАТА ПОБЕДА", за да мотивирате както себе си така и околните. Макс Ландсбърг Предлага: Издателство Класика и Стил ООД